Realizacje

Replika budowana na bazie pojazdu VW Garbus zbliżonego konstrukcyjnie do Porsche 356.

Każdy pojazd powstaje zgodnie z indywidualnymi życzeniami Klienta dotyczącymi wykonania wnętrza jak i poszycia zewnętrznego, np:

- skórzana tapicerka w kolorze wybranym przez Klienta

- elementy wyposażenia wnętrza zgodnie życzeniem Klienta

W Replice Porsche 356 Speedster może zostać zastosowany standardowy silnik pochodzący z pojazdu VW Garbus o pojemności 1300 cc, lub też 1600 cc. W obu przypadkach silnik jest poddany gruntownemu remontowi. W ramach remontu, silnik, na życzenie Klienta, może zostać wzmocniony pod kątem poprawy osiągów.

f

Każdy montowany element zostaje poddany ścisłej weryfikacji i jeśli to będzie konieczne jest regenerowany, lub zamieniany na element nowy.

Na zdjęciach przedstawiono przykładowe wykończenia replik Porsche 356 Speedster. Na pojazd udzielamy rocznej gwarancji.

Ceny na zapytanie.

Wiata lekka

Wiata lekka oparta na konstrukcji stalowej. Belki nośne wykonane z profilu stalowego 50×20 [mm] wzmacniane spawaną ramą z pręta zbrojeniowego.  Belki kotwione w ścianie, oraz podparte na słupach z profilu 50×20 [mm].

Zdjęcia:

DSC04966 DSC04968DSC04969DSC04970

translate_technologyTłumaczenia:
- tekstów technicznych,
- instrukcji,
- dokumentacji techniczno-ruchowych,
- wszelkich opisów technicznych.
g
g

Jesteśmy inżynierami różnych dziedzin techniki, znamy szerokie zagadnienia techniczne, dlatego powierzając tłumaczenie naszej firmie możecie być Państwo pewni, że tekst zachowa swój należyty przekaz.

Klient zażyczył sobie kompletny remont silnika wraz z poprawą jego osiągów.
Po remoncie uzyskano 180 KM (seryjnie 136 KM).
Elementy które poddano modyfikacji:

- szlifowanie, utwardzanie wału korbowego,
- redukcja masy koła zamachowego,
- korbowody i tłoki od Hondy,
- rozwiercono, zeszlifowano i wypolerowano głowicę,
- sportowe wałki rozrządu wraz z możliwością programowania czasów otwarcia zaworów wg własnego patentu,
- zmiana kątów przylgni zaworowych,
- redukcja masy zaworów,
- przepustnice na dolocie,
- modyfikacja kolektora wydechowego wg projektu własnego – wykorzystanie odbicia falowego, wydech ze stali nierdzewnej,
- komputer SMT7 – wysterowanie komputera seryjnego.

Projekt opracowali i zrealizowali mgr inż. Kazimierz Jaromin i mgr inż. Damian Gugała.

Zdjęcia:

DSC00089DSC00090DSC00091

DSC00092DSC00102DSC00108

DSC00113DSC00118DSC00128

Pompa ciepła

Wykonamy niezależną analizę ekonomiczną czy w Państwa przypadku inwestycja w pompę ciepła jest opłacalna. Bierzemy pod uwagę takie dane jak lokalizacja domu (strefa klimatyczna), rodzaj dolnego źródła pompy ciepła i inne, a ważne czynniki wypływające na okres zwrotu inwestycji.

W analizie krok po kroku będzie przedstawiony sposób postępowania i metodyka obliczeń, związana ze zmienną w ciągu sezonu grzewczego wydajnością pompy ciepła o czym producenci pomp ciepła wprost nie informują.

Posiadamy niezbędne doświadczenie w zakresie takich symulacji oraz wykwalifikowaną kadrę inżynierów.

Odpowiemy na każde pytanie. Istnieje możliwość negocjacji ceny w zależności od zakresu opracowania.

Kotłownia 25kW

Modernizacja kotłowni w zakres której wchodziła wymiana kotła na paliwo stałe z powodu perforacji płaszcza wodnego.

Inwestor zakupił kocioł “ZĘBIEC” KWK25-S ze sterownikiem. W jednej z opracowanych koncepcji modernizacji Inwestorowi zaproponowano rozwiązanie poprawiające komfort użytkowania kotła na paliwo stałe – wyposażenie instalacji w zawór 4-drogowy mieszający oraz w przyszłości możliwość zainstalowania zasobnika ciepłej wody użytkowej.

Dzięki zastosowaniu zaworu 4-drogowego mieszającego znacznie wydłuża się żywotność kotła i skraca czas nagrzewania grzejników w pomieszczeniach.

Po uruchomieniu i wykonaniu próby szczelności rurociągi zostały zaizolowane.

Projekt opracował i zrealizował mgr inż. Marek Kępa.

Zdjęcia:

DSC04940DSC04964DSC04965

Konstrukcje

Projekt …

Przyczepa lekka

Lekka przyczepa towarowa DMC 700kg, kontrukcja z profili 100x50x2 [mm], oś na bazie rury  fi60 [mm]  zakończona piastami kół przednich z FSO Polonez, resory piórowe tylne z FSO Polonez, amortyzatory:  Škoda 130 ustawione pod kątem. Skrzynia ładunkowa, wykończona deskami, o wymiarach 120×200 [cm], burta 25 [cm].

Projekt opracował oraz zrealizował mgr inż. Wojciech Wszołek.

Zdjęcia:

DSC_0284

DSC_0281

DSC_0283

DSC_0282

Sprężarka tłokowa na bazie silnika FIAT 126p. Silnik pełni rolę sprężająca, oryginalną głowicę zastąpiono płytami zaworowymi ze sprężarki 3jw60 oraz własnej konstrukcji płytą mocującą. Sprężarka jest napędzana silnikiem elektrycznym trój fazowym 4 [kW] poprzez przekładnię pasową.

- zbiornik sprężonego powietrza 60l z LPG,
- chłodnica powietrza z polskiego gazowego podgrzewacza wody,
- 3 wentylatory chłodzące, oryginalna pompa oleju,
- wydajność teoretyczna 650 [l/min], wydajność rzeczywista 400 [l/min] ze względu na tzw. objętość szkodliwą
- ciśnienie nominalne 10 [atm].

Projekt opracował i zrealizował mgr inż. Wojciech Wszołek.

Zdjęcia:

DSC_8284DSC_8286DSC_8288f

f

f

f

f

DSC_8290DSC_8291DSC_8292